Day 2 : Your Favorite Movie

Assalamualaikum,

Orang lain buat cabaran nieh dalam masa 30 hari tapi aku buat dalam masa setahun. Haa. Kau mampu.? Haha. Ok laa tuh setahun daripada tak de langsung. Ye dak.?

Back to the topic.

Act aku tade pown specific favorite movie. Aku layankan je sume. Ok, itu bohong. Movie yang berkaitan dengan haiwan seperti king kong adalah tidak termasuk dalam senarai movie yang akan ditonton. I do not hate animals, it just i dont like. Erk ?

Tapi bila di ingat ingat balik, movie yang aku follow from starting till now tak miss is Twilight. Yeah ! Aku team jacob ok ! Go jacob go ! Haha.

Dah laa hensem, badan ketak ketak pula. Auww. Sumber : sini
Ingat lagi twilight yang first tuh aku tengok dengan roommate. Waktu tuh baru masuk semester 1 dekat polisas, kuantan. Kita orang tengok guna lappy je tapi siap speaker, tutup langsir, bentang selimut kat ruang tengah bilik. Amek kau !! Dah macam tengok movie high class rasanya sebab sambil baring dengan comforter. Hakhak
Twilight 1st series. Sumber : sini

Itu kisah twilight yang first.

Kisah twilight yang kedua pulak sadis sikit. Nama pown twilight yang kedua so haruslah tengok dua kali kan.? Motipp sangat Haha. First tengok waktu tuh dengan adek adek and my kekasih gelap. Yang kali kedua kunun surprise from .... ok, let it be the history.
New Moon. Sumber : sini

Twilight series ketiga pulak aku tengok dengan kawan. Yea, kawan. Ingat lagi time tuh tengok kat TGV KLCC.
Eclipse. Sumber : sini

Twilight last series yang part one punya tuh aku tengok lambat. Sedih betul. Orang semua dah tengok dah cite tuh tapi aku baru laa terhegeh hegeh nak tengok. Tengok pulak premium class kat GSC Time Square. Memang indah laa an kerusi dia. Disebabkan terlalu indah aku pun slumber tertidur time half way movie tuh. Tak paham macam mana boleh tertidur sedangkan bunyi punya laa kuat. Nampak tak yang mengantuk mampu mengatasi segalanya. Haha.
Breaking Dawn Part 1. Sumber : sini
Tidur punya pasal till now laa aku tak penah tengok sampai abis full movie breaking dawn part 1 nieh. Sedih betul ! Tak pe, sebelum keluar breaking dawn part 2, akan ku pastikan aku dah khatam yang part 1 tuh dulu. Hee.
Breaking Dawn Part 2. Sumber : sini


Breaking Dawn Part 2 nieh bila keluar ek.? Bulan Disember nieh dengarnya tapi no sure laa.

Till then.
Bye !




No comments: