Dan Sebenarnya

Assalamualaikum,

Dengar sini orang orang kampung.! Aku nak hebahkan kepada anda kenapa aku pindah rumah daripada situ ke sini.. (intro over..maafkan saya)

Actually blog tuh banyak memory. Yelaa, first blog tuh ibarat first love..lantak pi laa ramai followers ke idok..kesah pulak kan.. (ayat nak sedapkan hati)

Aku create new blog and simpan je blog lama tuh as one of my sweet memory..kira macam nak tutup buku lama and bukak buku baru laa kiranya..

Kira aku memang transform 360 degree laa daripada blog lama ke blog baru nieh..Should say bye bye to BBC. BBC dah jadi sejarah dah now *lap air mata*

Hopefully dengan wujudnya blog baru nieh, makin rajin laa aku nak update blog.. Di ulang, hopefully ek..hahaha..

Oh yeah..lupa pulak yang dekat blog lama tuh aku ada buat cabaran 30 hari blogging tapi tak sempat siap so dengan slumber badak aku continue cabaran tuh kat blog nieh..suka hati je kan..hahaha

Till then,

Bubbye !

No comments: