Kerna Ku Cinta Kau

Assalamualaikum,

Siapa yang dok layan sinetron kat TV9 pukul 5.30petang mesti familiar gila dengan lagu nieh. Tiap petang, masuk je rumah lepas balik keje kompom lagu nieh laa yang sambut aku. Punya laa dah berbulan aku dengar lagu nieh, baru now aku ada nawaitu nak cari lagu nieh kat youtube and aku dah addicted sampai dok ulang ulang lagu nieh sehari suntuk. Yea, aku memang ketinggalan sikit. Aku tau tuh !

Kerna Ku Cinta Kau - Bunga Citra Lestari

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu kerna ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu kerna ku cinta kau
Kau.....

Saat kau ingat aku
Ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tau kau selalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu kerna ku cinta kau

Saat kau ingat aku
Ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tau kau selalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau


Ost - Bayu Cinta Luna
Isnin - Jumaat
5.30 petang
TV9

Till then,

Bubbye !

2 comments:

cydayf Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates said...

tak suka cite tu, sakit hati tengok, hehehehe

cydayf Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates said...

p/s lupa nak bagitau meera, kt mid valley ada durian crepe tu, dekat dengan Big apple.. dah dekat nak sampai The Garden, Direction dia, Meera cari je Big Apple.. dia ni duk kat tengah-tengah :D