Ini Kisah Bulan Lepas

Assalamualaikum,

Boleh buat tajuk gitu.? Sebenarnya aku dah blurr nak letak tajuk apa sebab dah sebulan lebih tak update blog. Konon ke-busy-an melampau. Konon jelaa kan !!

April tahun nieh agak challenging aku rasa. Dari minggu pertama sampai laa penutup bulan ada je benda yang buat mood aku ke laut, ke sungai, ke darat, ke langit tak bertepi semua pakej come into one.

First week of April aku demam sampai kena amek 3 hari MC. 3 hari ok !! Nampak tak terok dia.? Selalu aku demam amek masa sehari je lepas tuh dah boleh berlari berkejaran tapi kali nieh sampai 3 hari terlantar. Melampau sangat =_='

Second week, aku konvo !!


Konvo sehari je tapi aku berkampung dekat Kuantan sampai 5 hari. Konvo tak seberapa, berjimba yang lebihnya.

Third week, aku busy dengan keje kat opis sebab cuti lama sangat. Puas hati aku !

Last week of April, aku eksiden. Nice sangat ! Al-kisahnya, ada sebuah kereta yang tukar line secara membabi-buta tak bagi signal time hujan rintik rintik air bergelora. Sebagai seorang penunggang motor yang kecil, aku terpaksa laa brek emergency dan hasilnya tergelincir sebab jalan licin. Nasib tak teruk. Tak teruk pon seminggu gak laa aku jalan terjengket jengket slow slow macam pompuan pantang. Demyu laa yang bawak kereta tuh. Dah laa tak berhenti menunjukkan rasa bersalah lepas aku jatuh. Aku doakan kau eksiden pulak satu hari nanti ! Baru puas hati aku.

Kalau aku rajin, aku update cite konvo and cuti cuti Kuantan. Diulang, KALAU RAJIN.

Till then,

Bubbye !

No comments: