Day 3 – Your idea of the perfect first date.

Assalamualaikum,

Now dah masuk entry ketiga aku dalam cabaran nieh. Patut aku kena tukar instead of 'Day 3' kepada 'Task 3' sebab aku bukan buat benda nieh hari hari pun. Aku buat ikot dan aku je. Hahaha

Task yang kali nieh dah banyak hari aku delay semata mata sebab aku tak ada idea weyh nak buat apa time first date. Aku nieh dah laa hopeless and heartless bab bab dating nieh. Adeyy.

Ada orang kata kat aku kalau dah jumpa dengan orang yang kita sayang, dok kat depan pagar rumah pun tak pe. Tak kesah kononnya. Kau jangan nak bongak aku sangat laa kan ! Memang laa kau i-love-you-forever-after kat boyfriend/girlfriend kau tuh tapi kalau dah asik jumpa depan pagar rumah dengan si pakwe/makwe tuh dok pakai pijama je. Haa. Tak ke sentap jugak kau. Kau datang jauh jauh tapi last last date depan pagar rumah je. Tak pasal pasal tuh boleh jadi sebab mintak putus. So tak mature. Haha.

Ok, berbalik kepada topik asal. Even otak aku taley nak generate idea untuk first date nieh tapi aku gagahkan jua. Aku kan tengah semangat sebab baru buat blog. Haha

Kalau aku laa, first date aku tak demand sangat sebab yelaa, nama pun first time kan. Kau tak kenal lagi karekter orang yang kau date tuh macam mana. So time first date nieh laa nak kenal kenal lebih sape partner kau tuh.

Restaurant ok laa kan. Ok laa bagi aku. Sumber : sini
Kepada bakal first date aku (erk!) , kalau kau (tiba-tiba rasa terlebih brutal lak first date dah guna kau-aku) nak ajak aku first date, kau bawak aku pegi restaurant jelaa ek. Tayah laa sampai pegi hotel bagai. Restaurant je cukup asalkan ada privacy untuk both of us. Cewah !

Kenapa restaurant?

Sebab hobby aku makan pulak. So agak agak partner first date aku membosankan, aku ley mengadap makanan je. At least aku tak bosan. Haha.

Sudah laa ! Aku tade idea laa pasal benda alah nieh. Nexxtttt ....!!!

Till then,

Bye bye !

No comments: