Sesi membebel

Assalamualaikum,

Hari nieh keje kat opis aku macam biasa laa. Tak pernah surut tapi tangan dan otak aku gatal nak meraban di sini. Layankan jelaa kan. Maybe otak aku need break sebab bosan mengadap nombor je. Haha

Aku rasa macam nak cerita pasal macam mana aku boleh terjebak dengan blog nieh. Maybe aku dah penah cerita pasal nieh kat blog lama tapi eh lantak laa. Bukan korang ingat pun kan? So meh sini aku ulang cerita basi. Haha

Aku start ber-blog right after aku abis SPM. Time tuh kawan kawan aku semua sibuk meng-explore dunia pekerjaan tapi aku terpaksa duduk rumah diam diam settle-kan lesen, computer class, english class, bla bla bla class. Boring gila hidup aku rasa time tuh so untuk mengelakkan aku mati ke-bosan-an, aku decide untuk mengaktifkan diri di dunia maya.

Mula mula niat aku create blog just nak buat dia macam online diary aku. Abis semua benda aku curah ke blog tuh. Tak ada tapis langsung. Aku memang transparent di situ. Korang boleh tahu everything pasal aku just dengan baca blog aku time tuh.

Tapi lama lama bila aku dah dapat sambung study kat polisas, masa aku makin kurang nak menghadap blog. Ada je masa senggang sebenarnya tapi pehal ntah tangan aku malas sangat nak buat new entry. Takde modal kot aku rasa. Huu

Maka terbiarlah blog lama tuh usang tak berpenunggu. Last last aku decide nak biarkan je blog tuh begitu. Ada jugak aku jenguk once in a blue moon. Ikot mood aku laa.

Blog baru nieh lebih kurang je dengan blog lama. Still cerita pasal hidup aku cuma lebih bertapis sebab yelaa, umur pun dah bertambah. Pe jadah aku nak bogelkan diri lagi kan. Now dah paham erti malu. Haha

gambar waktu mula mula berblogging. Januari 2009.

ini pula waktu awal semester satu di polisas. July 2009.

New year eve 2010.
Awal tahun 2011.

Latest gambar. September 2012.

Dah nak dekat empat tahun rupanya. Lama jugak yea. Muka aku kalau nak compare yang tahun 2009 dengan yang latest nieh memang jauh beza dia. Makin cantik. Ok, pergi cari baldi dan muntah sekarang.

Till then, 

Bubbye !

No comments: