Skyfall vs Pitch Perfect

Assalamualaikum,

Ewah tajuk kau mieraa, tak boleh over lagi. Alaa, bukan selalu kau tau aku pergi layan movie tanpa henti macam nieh. Since dah keje nieh, bulan nieh laa baru aku tengok wayang. Sebelum nieh, pandang kaunter tiket wayang tuh guna sebelah mata je. Ok, over lagi. Maapkan saya.

Last weekend aku belanja adek adek tengok late night movie Skyfall. Mentang mentang my mamayah balik kampung on weekend tuh, kami adek beradek pun apa lagi, selambek tengok wayang show 1030 malam. Hebat !

Aku selalu tengok James Bond nieh kat HBO je. Nieh kira first time laa tengok kat wayang. Baca review macam best dats why aku rela angkut adek adek semua pergi tengok.

Sumber : sini
Ini review aku,

- OST Skyfall yang Adele nyanyi memang best. Ok, lagu Adele mana ada yang tak sedap di dengar. Ye dak??
- James Bond yang nieh orang kata paling hensem selama 50 tahun James Bond wujud. Itu orang kata. Aku tak kata.
- Kalau kau memang tengok segala cite James Bond tak pernah miss, go watch this movie.
- Ending cerita nieh sedih sikit. Aku cakap sikit sebab aku tak nangis. Mungkin rasa mengantuk lagi banyak dari rasa sedih. Mungkin !

Itu cerita Skyfall, semalam adek aku, Nisa, dia dapat dua tiket free Premiere Screening daripada Churp Churp. Sama macam aku dapat time Paranormal Activity 4 dulu. Thanks Churp Churp :)

Sumber : sini
Sumber : sini
Ini review aku,

- Its a musical movie. Kalau kau layan cite macam Hair Spray, High School Musical, Glee, cerita nieh memang sangat sesuai buat korang.
- Lagu best, storyline best, humor sesedap rasa, pelakon sume best, eh senang cite pergi tengok cerita nieh. 10 out of 10 aku bagi.

Aku syak aku memang tak bape hebat dalam nak review movie. Kalau review makanan, aku memang pakar !

UPDATE : Pitch Perfect release kat Malaysia on 15 November 2012.

Nota kechik chumel : Korang comel, cantik, menarik, tertarik kan, tolong laa klik Churp Churp aku. Ahaks !

Till then,

Bubbye !

No comments: