Ber-Juvana, Ber-Bowling dan Ber-Karoke

Assalamualaikum,

Ini cerita bila ek.? Adalah 2 3 minggu lepas kot. Ke salah.? Cuti Thaipussam harituh bila hah.?  Nasib laa. Takpe, besok aku up entry yang baru minggu lepas jadi. Ok laa tuh kan. Tak lama sangat tangguh kan.? Lalalalala

Sabtu lepas pergi wedding Sipi tuh, dekat Twitter dak dak SKS plan kunun kunun nak girls day out. Idea tercetus sebab dengki dekat dak dak lelaki SKS pergi main futsal. Dah, takkan nak follow main futsal sampai pukul 3pagi kan. Maka Syud ajak reunion pompuan pompuan je. Abaikan dak lelaki. Dalam ramai ramai yang Syud ajak, last last ini je yang ada.

Syud, aku and Dayah.

Yang lain semua taley join sebab ada hal lain. Takpe. Nest time plan lagi. Time tuh sila laa angkut dak dak lelaki tuh sekali. Kesian aku tengok dierorang meroyan, kata kita kuar lupa dierorang. Haish.

  
Gambar curi dari instagram @syudelmo
Syud nak sangat tengok cerita Juvana yang ada abang Botak and Zahiril Cool itu so aku dengan Dayah layankan jelaa. Juvana best ! Tak rugi spent some money tengok kat wayang. Sape tak tengok lagi cite nieh g laa tengok kat Astro First ke beli DVD ke sebab memang best.

Sempat ber-Share Tea sebelum ber-Juvana. 

Selalu kalau pergi Share Tea mesti aku order Chocolate Fresh Milk je sebab aku suka rasa lemak susu coklet tapi harituh aku berubah angin try benda lain pulak. Rock Salt Cheese Cream with Cocoa. Sangat heaven untuk yang gila keju macam aku. Okey, lepas nieh kalau g Share Tea takkan order Chocolate Fresh Milk dah.

Ber-Bowling pula

Kitorang lepak dekat Time Square so lepas movie apa lagi yang best dekat TS (Time Square) nieh kan. Aku baru perasan archery dekat sebelah bowling dah bukak tapi tak teringin nak try pun sebab aku tau kalau aku main archery alamat ntah mana mana tersasar anak panah tuh aku buat. Sebelum ada yang mati kena panah dengan aku, baik aku tayah jejak tempat tuh.

 Eh eh, tetiba ada Syafiqah Saim

Tengah main tuh tetiba terserempak dengan Syafiqah Saim, schoolmate dekat PW (Puteri Wilayah). Oh, aku ada mention tak yang aku, Dayah and Syud nieh satu sekolah daripada SKS sampai laa ke PW. Hebat kan.? Muka yang sama je aku hadap tiap kali reunion sekolah rendah or sekolah menengah.

Gaya macam pro kan.?

Pro tak pro laa kan kalau dah score cecah ratus ratus. Booo !

Aku nieh macam ada musim musim tau. Ada satu hari tuh aku main bowling dah macam Shalin Zulkifli. Strike berderet. Ada pulak hari yang aku main macam tak pernah jumpa bola and pin. Ke longkang sokmo. Score aku penah takat 50 je. Sadis tak sadis laa kan. So dia ikot nasib. Kalau nasib aku baik, cenggini laa score aku. Kalau tak baik, takdenya aku up entry kat sini. Hahahahaha

Ber-Karoke pula !

Dah puas riak, acara penutup adalah karoke. Ini idea aku sebab aku memang gian nak karoke. Aku tak kesah apa dah yang penting gian aku lepas. Lama seyh tak karok. Rindu tau !

Dayah and adek dia yang super sporting.

Selalu adek lelaki mana nak follow kakak keluar kan. Nak pulak yang dah teruna macam adek Dayah nieh haa tapi Daus nieh slambek je follow. Bagus jugak ada dia. At least bole kitorang suruh dia jadi cameraman tak bertauliah. Thanks yo!

Last pose.

Okey, kepada yang lain, sila sila laa meng-free-kan diri anda bila Syud ajak keluar yea so that korang takkan jeles, sentap and tacing bila aku post pics kat Twitter. Ahaks !

Till then,

Bubbye !

No comments: