Kotak Hati

Assalamualaikum,

 

Hujan - Kotak Hati

Tak usah kau terangkan ku tahu
Potret wajahmu di setiap penjuru
Curahkan deritamu padaku
Biarku rasa apa yang kau lalu

Terang terang bersama rasa sayang
Ku biarkan kau terbang
Terang terang sudut kecil ku isi
Senyumanmu lagi

Berbaring renung kita ke bulan
Lagu yang ku tulis ku nyanyikan
Lagu cinta tentang kita berdua
Yang kan kita kenangi hingga tiba masa

Terang terang bersama rasa sayang
Ku biarkan kau terbang
Terang terang sudut kecil ku isi
Untuk senyumanmu lagi

Mimpi mimpi yang tak kembali
Aku janji, janji takkan pergi
Mimpi mimpi yang tak kembali
Aku janji, janji takkan pergi

Tetiba rasa rindu. Korang mesti ada satu lagu yang akan buat segala memory lama ter-flash back tanpa sedar kan.? Kalau aku dengar je suara Noh Hujan nieh, tak kira laa lagu apa pun yang dia nyanyi, kompom aku akan ingat benda benda lepas yang comel comel. Then mula laa rasa rindu. Rindu nak back in time tapi rasa tuh kejap jelaa. Abis je lagu tuh, rindu aku pun abis. Hahaha

Seronok sebenarnya dok flash back memori nieh tapi jangan laa sampai emosi kau terganggu then terus meroyan. No no. Tak boleh macam tuh. Kalau kau dah move on, even flash back macam mana pun, kompom tak efek mana. Efek seketika itu normal tapi takde laa sampai sehari suntuk kau termenung then siap pakej stalk sang ex then block current girlfriend dia. No no. Itu gila namanya. Ahaks !

Kepada sang ex ex yang pernah disayangi, aku just nak cakap "Haii korang !! Rindu seyh !!"

Till then,

Bubbye !

No comments: