January The Awesomeness ! - Part 1 : Samsung Galaxy Note 2

Assalamualaikum,

Berbalik kepada entry sebelum nieh, sebenarnya inti pati entry tuh nak kata yang aku nak update blog tapi takde gambar kan.? Beria salahkan AllShared padahal aku lupa yang aku pakai henpon apa now. =_='

Biasalah, aku kan emo lebih. Dah emo, gelabah pulak. Haa, gasak laa kan. Pakej lengkap yang berjaya membuatkan aku lupa bahawasanya,

Ini charger henpon aku.

Aku lupa dia boleh sekali ngan USB connecter. Bangang kan.?

Okey, mukadimah dah ada dua gambar. Over tak over laa aku semenjak dua menjak nieh kan.

Meh aku cite dari awal. Waktu aku mula mula dapat keje 7 bulan lepas, aku dah set target aku nak nampak hasil daripada gaji aku. So since waktu tuh aku guna Samsung Galaxy Young hasil rembatan daripada adik aku, Anggie, maka aku rasa aku need new henpon. Sampai bila aku keje nak rembat henpon orang je kan.

Usya punya survey, aku berjaya memfokuskan target aku kepada henpon keluaran Samsung tapi Samsung kan ada banyak. Aku nak henpon apa.?! Bila survey dengan lebih teliti, aku rasa Samsung Galaxy Note 2 sangat sesuai dengan aku. Maka bermulalah hidup aku sebagai seorang yang kedekut segala perbelanjaan kena ikot bajet. Alaa, kadang kadang lari jugak. Kau ingat nafsu aku kecik. Tengok badan laa weyh !

Genap 6 bulan aku kerja, aku dah boleh senyum tengok balance dekat slip bank. Aku plan nak beli henpon nieh on birthday aku tapi memandangkan birthday aku on weekdays and aku takut tak sempat (dan memang tak sempat pun !) so aku pun beli laa awal. On 13 Januari 2013, taraaaaa.....

Samsung Galaxy Note 2. Yeah !! Akhirnya !!

Gagah tau aku dari Batu Caves naik motor sampai ke SS15 Subang nun haa. Kot laa naik kete, bole gak aku bersenang lenang. Ini boleh patah gak laa pinggang. Takpe, demi Note 2, apa saja sanggop ku jalani dan harungi. Cewaahh..

Dah dapat Note 2 di tangan, aku ajak Pakcik Tua merempit ke Empire. Aku aim nak makan pavlova dekat Serai. Sekali harapan aku hanya tinggal kenangan. Pukul 6 pm pavlova bole abis.?!! Dah aku kena datang subuh buta ke apa baru dapat pavlova.? Pavlova je kot. ! Arghh ! Stress ! (sikit sikit stress)

Swiss Roll nieh jelaa yang tinggal. Nasib sedap !

Air nieh campuran mint dengan lemon. Sedap tapi Pakcik Tua depan aku time nieh ugut ugut kata kalau aku minum air nieh, besoknya aku kompom masuk hospital. Kejam tak kejam laa manusia tuh !

Jap ! Aku rasa aku tak cite lagi nape aku letak tajuk January The Awesomeness kan.? Gila ! Dah nak abis entry baru cite pasal tajuk. Nasib laa. Suka hati aku kan.? Haha.

January tahun nieh ohsem gila ! 2013 bermula dengan banyak perkara perkara yang sweet. Start dengan this Note 2 then haa, then tuh nanti next entry ! Ahaks !

Till then,

Bubbye !!

No comments: