January The Awesomeness : Part 2: 27th Golden Disk Award

Assalamualaikum,

Minggu nieh dah last week of January. Time flies so fast kan.? Kalau boleh aku nak bulan January sepanjang tahun. Nasib laa korang yang lahir bulan lain tuh. Ada aku kesah.? Haha

Entry yang ini aku dah cerita pasal adek aku dapat tiket free kan.? Haa, nak pergi concert pun adalah salah satu wishlist aku jugak sebenarnya tapi aku tak kecoh sangat pasal wishlist yang satu nieh sebab dia bukan priority. Kira dalam senarai wish, kedudukan dia last sekali laa.

Aku bajet tahun 2013 nak pergi at least satu Kpop concert. Saja nak rasa camne layan concert kan. Sekali dapat tiket free, memang your wish come true laa cite dia.

Complimentary Ticket : Samsung Galaxy Zone
Thank you, I love you, muaahhhh Cornetto Love !!

Golden Disk Award (GDA) nieh dia dua hari tau. 15th & 16th January. Al kisahnya on 15th aku tak dapat pergi atas sebab transport. Sedih gila ! Tiket dah ada, mama dah bagi green light sekali transport pulak yang masalahnya =_='

Maka sebagai kakak yang baik, aku pun suruh adek aku pergi sorang for 1st day tuh. Nanti 2nd day baru aku join.

"Takpe dek, kau g laa. Nanti balik aku amek naik kereta mama. Tolong jeritkan Yoseob untuk aku."

Ayat pasrah abis okey. Pasrah tak pasrah menitis gak laa air mata mengenangkan peluang nak jumpa my yaYang Yoseob yang dah ada depan mata tapi terlepas atas sebab sebab yang alahai..mungkin remeh bagi certain orang. Huarghhhhh. Stress !

Takpe. GDA kan 2 hari so aku terlepas 1st day, 2nd day kan ada. 2nd day nieh lantak laa apa jadi pun, aku nak jugak pergi. Aku guna alasan hari tuh kan birthday aku so anggap jelaa Mamayah hantar and jemput aku pergi Sepang as birthday present tahun nieh. Haa, nampak tak despredo aku sampai tahap camtuh sekali.

Disebabkan aku tak pergi 1st day maka gambar untuk 1st day aku malas nak tepek kat sini. Kau tau betapa kechiwa-nya aku sebab 1st day semua artis best best pulak.! Ada BToB, Beast, Super Junior, KARA, and FT Island hoyy !!! Arghh sudah laa. Stress aku bila ingat balik benda benda nieh.

Jom layan gambar 2nd day lagi bagus.

Miss A.

BAP.

Ailee.


Lee Hongki the emcee. Dia sebab pertama kenapa aku meroyan nak pergi GDA. Even tak dapat dengar suara live dia nyanyi on the 1st day, dengar suara dia emcee pun jadi laa. Dah laa aku berdiri depan gila. Siap pakej jerit jerit nama dia lagi nak bagi dia nampak aku yang comel nieh. Puas hati bila dia pandang kau balik weyhh !! (histeria)

SISTAR.

Nampak tak muka eksited aku.? Hongki berapa jengkal je weyh dari tempat aku berdiri ! Gila kau tak eksited !!

Aku ingat nak spam pic Hongki tapi aku kan kedekut. Biar aku simpan sorang jelaa pic dia !

Okey takpe. Satu lagi. Lalala

G-Dragon. Omgg dia keding je weyh. Keding tapi hensem. Haish. Nasib laa Hongki depan mata.

Ini muka budak busuk masam berpeluh dari tengah hari bawak ke malam. Lepas Epic High perform aku dah tak larat nak berdiri dah. Sebelum aku pengsan takde sape nak angkat, baik aku ke tepi and bersenang lenang depan screen gabak. Tapi even tepi pun Hongki tetap clear depan mata aku. Tanak lepas okey !

Encore from all idols for that night. Yang belakang sekali pakai cap tuh Tablo from Epic High. Dia hensem sangat. Mata sepet. Takde gaya bapak orang langsung. Semoga bakal suami aku nanti maintain comel seperti Tablo walaupun dah ada anak. Eh !

Ini muka adek beradek yang gembira mendapat tiket free daripada Cornetto Love. Thank you so much Cornetto ! You make our dream to see our favorite idol in front of our eyes come true !

16th January 2013 start with something yang sangat sweet and ends with this event yang hebat bagi aku. (abaikan ayat aku yang tunggang terbalik. Takde cikgu bahasa kan di sini.?)

Kalau aku dah penat, ada aku kesah kaki ayam pun lantak laa kan !

Ini baru kisah malam 16th January 2013. Siangnya tuh tak kalah gempak jugak. Takpe, itu cerita next entry okeyy.

Till then,

Bubbye !!

No comments: