Terukir Di Bintang Tak Mungkin Hilang Cintaku Padamu

Assalamualaikum,

Motipp sangat letak tajuk panjang berjela. (rolling eyes)

Yang sorang nieh apasal hensem sangat.?
Okey, aku tahu ini kisah semalam tapi since belum 24jam lagi Aizat menang Anugerah Juara Lagu Ke-27 dengan lagu Terukir Di Bintang ciptaan sepenuhnya Yuna itu, aku still rasa kisah ini tak berapa nak basi. Sedap lagi kalau kita panaskan dalam microwave. LOL

Semalam aku tengok AJL nieh dalam bilik je. Kalau ikot hati nak jugak tengok live dekat stadium tapi memikirkan yang kalau tengok dekat rumah lagi syok bole baring terlentang tergolek, maka aku batalkan niat suci murni nak tengok dekat stadium.

For me, personally, aku prefer lagu Teman Pengganti by Black ft RJ tuh yang menang. Yelaa, music kat Malaysia nieh dia macam ada musim musim dia. So apa kata kali nieh kita bagi musim lagu rap lak yang dominant. Lagipun lagu Teman Pengganti tuh ok apa kan.?

No offense. Terukir Di Bintang by Aizat tuh pun okey je. Aku tak bantah pun dia menang. Dia nyanyi sempoi gitu memang best. Bak kata adek aku, Aizat macam bawak kita tengah santai petang petang minum kopi dekat cafe dengan lagu tuh. So sweet kan.

Here, senarai pemenang AJL27 malam semalam (06/01/2013)

Juara Lagu
Tajuk Lagu : Terukir Di Bintang
Penyanyi : Aizat
Lirik/Lagu : Yuna

Tempat Kedua
Tajuk Lagu : Idola
Penyanyi : Azlan and The Typewriter
Lirik/Lagu : Azlan/Audi Mok

Tempat Ketiga
Tajuk Lagu : Ku Akui
Penyanyi : Hafiz
Lirik/Lagu : Ajai

Vokal Terbaik
Tajuk Lagu : Ku Akui
Penyanyi : Hafiz

Persembahan Terbaik
Tajuk Lagu : Teman Pengganti
Penyanyi Black ft RJ

Congrats to all winners ! Yeahh !

Orite, itu cerita AJL, malam semalam jugak kecoh pasal Ribut Taufan Sonamu melanda Pantai Timur Malaysia. For those yang dekat Pantai Timur tuh, please be extra careful. Orang kata malang tidak berbau. Take care okey.

p/s : Pic credit to google

Nota kechik chumel : Ada orang tak mengaku dia layan AJL tapi whatsapp tak berbalas since start AJL. Elok molek AJL abis, kuar notification whatsapp dia. Tak layan AJL konon !

Till then,

Bubbye !


1 comment:

Jue Jaynee Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates said...

nasib teman penganti menang kan...

n idola tu menang dari aspek apa ye? hihii