Sesi Membebel #2 : Maafkan Saya !

Assalamualaikum,

Jadah apa update blog seminggu sekali kan.? Dulu waktu mula mula buat blog punya laa tanamkan ikrar sehidup semata apa terjadi kau takkan ku curangi.? Kau tengok sekarang.?! Baru berapa bulan dah ke laut ! Dasar manusia cepat lupa !

Maafkan saya, emo tetiba.

Tapi janganlah salahkan aku seratus persen (background music : Seratus Persen Cintaku. Semoga bila layan dangdut korang boleh cool sikit). Aku cuba untuk meletakkan sedikit kesalahan pada aplikasi AllShared dekat pc opis aku nieh haa. Dah sape suruh dia tak reti nak connect dengan henpon aku !! Apa masalah dia.??!!!!!!

Maafkan saya, histeria tetiba.

Kadang kadang aku rasa macam nak salahkan henpon aku pulak. Kenapa dia takde memory card.?!! Kalau tak, kan aku dah boleh cabut je memory card tuh tanpa memerlukan bantuan AllShared yang sampah itu !!!!

Maafkan saya, saya rasa henpon saya tak salah.

Cehh, bekap henpon okeyy ! Sayang kan. Harus bekap. Dah laa. Aku stress (tetiba). Nanti kalau aku dah jumpa penyelesaian terbaik untuk masalah remeh aku nieh, aku update laa blog. Banyak whoaa cite best nak sematkan di sini supaya dapat membantu memory otak berkapasiti ikan mas aku.

Till then,

Bubbye !

No comments: