#ChurpOut2012 Part 1 : Booth

Assalamualaikum,

Sape ada account Churp Churp mesti tau yang last weekend Churp Churp ada buat event. #ChurpOut2012. First time okeyy aku join event event gini gaya. Twitup pun aku tak penah join. Haha. Event held dekat Publika Solaris Dutamas. Sehari suntuk gak laa aku abiskan masa kat event nieh.

Disebabkan aku sehari suntuk kat sana maka gambar pun ada beratus yang aku nak share ngan korang. Kalau aku pulun semua satu entry mau berjela so lets make it two section. One is about the booth inside the mall and next entry aku cite pasal games pulak. Okeyy.

Meh aku start dengan semangat juang aku yang tinggi di pagi hari. Pukul 8pagi aku dah bangun dan kejutkan driver aku suruh mandi siap hape sume. Pukul 8 pagi okeyy. Awalkan.? Nampak tak semangat aku. Tapi aku sorang je yang semangat, driver aku bole bantai tidur balik gamaknya. Last last ditambah pulak dengan sesat semua (first time aku sesat dengan driver nieh), pukul 3 lebih baru sampai Publika. Jauh betul gap daripada pukul 8pagi ke pukul 3petang tuh =_=

Sampai sampai je kena register dulu. Then lepas register, diaorang akan bagi goodie bag.


Eksited okeyy dapat goodie bag churp churp. Lagi eksited bila tengok isi dalam goodie bag tuh. Nak tau apa isi dia.? Nanti aku tunjuk. Haha


Ouh, aku tak bagi tau lagi aku pergi dengan sapa kan. Aku pergi ngan dua makhluk tuhan paling gila nieh haa. Meet my sis Nisa and my friend Shahir.

Macam aku bagitau awal awal tadi. Event nieh ada yang indoor and outdoor. Indoor dia penuh dengan booth blogger femes macam Hanis Zalikha, Maria Elena, Sazzy Falak, Jazmine The Old Blossom, eh ramai lagi laa yang dok menjual baju, aksesori, tudung kat sini. Syok kan.? Yang outdoor pulak penuh dengan games and gigs. Rugi korang tak pergi. (Tolong laa jeles!)

Muka serius ketika ber-shopping

Sampai kat booth Maria Elena terus aku dengan Adek serbu tang aksesori and tudung. Aku cari aksesori and Adek g usya tudung.

Maria tengah demo how nak pakai hoodie.

Maria nieh dah laa lawa, mulut pot pet pot pet ramah je layan customer. Kitorang ajak snap pic dua tiga kali pown gagah je melayan. Love you muah muah laa. Haha

Dah puas dengan Maria, kami blah g next booth pulak. Its Celcom's booth : #CelcomNote2 . Deme bagi demo pasal Samsung Galaxy Note 2 ! Oh yeah ! Note 2 adalah wishlist bufday prezen aku taun depan. Moga moga tercapai. Aminn

This girl tunjuk apa yang syok pasal Note 2. Tekun aku dengar kau tau. Semangat sebab nak guna tahun depan kan. Haha. Lepas dia demo tuh, dia bagi kita explore sendiri Note 2.

Aku dah rasa macam nak masukkan Note tuh dalam beg dah time nieh. Haha

Next booth is Durex ! What.??? Durex.?? Itu bukan jenama untuk condom ke.? Yea, betul laa tuh. Haha. Time tengah pusing tengok booth yang ada, aku kena tarik ngan this chinese girl dok cite pasal STD. For those yang tatau what the hell STD tuh, STD is Sex Transmitted Disease. Dia soh aku bagi few speech depan camera untuk dia nak buat video clip kempen STD nieh. Aku pandang Adek and Shahir dengan hasrat soh deme join skali. Last last skali bole tak dua manusia tuh slow slow jauhkan diri. Tinggal aku sorang ! How dare you all !

Gigih aku hafal skrip. Hafal ke.?? Hahaha

Last last sekali Shahir tak sanggup tengok aku memalukan diri sorang sorang maka dia pun join skali. Haha. Satu masalah pakcik nieh, dia mula mula kata tanak but end up with dia yang paling semangat. Tak caya.? Meh aku tunjuk bukti.

Take 1. NG

 Take 2. NG lagi. Aku tak bole tahan gelak tengok semangat pakcik nieh depan camera. Haha

Take 3. NG lagi lagi dan lagi.

Take 4. Akhirnya. Now aku paham nape aku tak jadi pelakon. Haha

Lepas membebel depan camera tuh, dia bagi goodie bag. Kau nak tau goodie bag apa.? Nieh haa..

Ok, kau cakap dengan aku sekarang apa aku nak buat dengan benda alah dalam goodie bag tuh. Haha

Me : You bagitau I now you nak buat apa dengan benda alah nieh !
Him : Err. I bagi housemate I laa. (jawap sambil gagap gagap)
Me : Tipu ! You nak pakai sendiri kan ! Eeeeeeee
Him : Mana ada laaa !!! (blushing)

Terokkan pakcik nieh. Haha.

Dah siap kat booth tuh, aku ternampak pulak booth Hanis Zalikha jual Collagen Dust dia. Omgg muka dia flawless gila ok. Glowing glowing gitu. Mekap tak tebal pun still cantik sangat ! Terus aku rembat satu collagen tuh dengan harapan muka akan flawless macam Hanis Zalikha. Haha


Lepas pergi booth Hanis Zalikha tuh aku terus ajak keluar main game. Tak sanggup lagi aku dok pergi satu satu booth. Kang ntah pape lagi aku beli. Aish. Rambang mata dan nafsu syaiton betul semua nieh.

Sebelum keluar sempat lagi snap pic ngan mascot comel nieh. Aku rasa nak sepak terajang je dia sebab comel sangat.

Ok. Sekian untuk part booth. Kita jumpa next entry, aku cite pasal games kat luar pulak okeeyy..

Till then,

Bubbye !

No comments: