#ChurpOut2012 Part 3 : Others

Assalamualaikum,

Eh eh, tetiba ada part 3 pulak. Harituh kata ada dua part je. Okey. Tayah nak gelabah sangat. Biasa laa aku nieh. Bila bosan tatau nak buat apa, godek godek album sekali tengok ada banyak lagi pic yang aku tak kongsi. Maka terhasil laa part 3 nieh haa. Aku kan suka berkongsi gambar supaya ada yang jeles. Hakhakhak

Ok, berbalik kepada nawaitu sebenar aku nak taip entry nieh. Lepas je main games kat luar Publika tuh, kitorang masuk mall balik sebab lapar gila weyh. Tapi sebelum turun tingkat bawah tuh sempat lagi snap snap pic ala ala meroyan. (p/s : entry nieh penuh gambar je aku rasa)

Ini untuk kempen kanser serviks.

Kasut kat Shoes Shoes Shoes nieh lawa tapi bajet aku dah lari. Pity me !

Okeyy. Part nieh taley blah. Benda alah nieh comel gila babeng pulak.

Aku rasa nak bawak balik buat teman tidur. Ketara forever alone di situ. Ok, diam !


Kat tingkat yang sama dengan #ChurpOut2012 tuh ada jugak pameran Out Of The Carton. Cartons tuh dieorang susun-lipat-gam-gunting so jadilah bahan pameran. Lawa ok. Kreatif gila. Suka aku tengok.


By the way, kerusi kat Publika nieh comel comel kot. Contoh macam yang kat atas nieh haa. Adek siap sangkut handbeg lagi. Multipurpose kan. Hahaha

Tengah jalan jalan nak g area foodcourt nampak pulak Daiso. Apa lagi. Shopping time ! Weee

 Melayan dua orang tuh shopping memang penat weyh. Nasib ada cermin nieh haa. Kawan setia aku.

Takpe, adek belanja katanya. Untungg laa. 

Keluar Daiso nampak benda alah nieh. Singgah jap.

Ok laa. Dah puas shopping walaupun kat Daiso je pun, kitorang pun gerak nak topup tenaga = food !

Strawberry Pudding Au-Lit Chatime terbaiikk ! 

Kitorang makan benda alah nieh buat alas perut sebab nak dinner benda lain sebenarnya.

Meroyan seketika sebab dah lapar sangat.

Sesungguhnya meroyan budak nieh lagi terok aku rasa.

Rasa ok laa. Shrimp dia sedap. Udang gemok gemok.

Selesai alas perut. Lets go to the place where we want to get our dinner ! Wuhuuu

Bubbye Publika. Ada rezeki, umur panjang kita jumpa lagi. Ok, over.

Dinner of the day. 

Dah berkurun benda alah nieh launch, baru laa minggu lepas aku dapat rasa. Ketinggalan betul. Aishh. Lepas rasa benda nieh, aku macam nak compare pulak KFC Zinger Double Down nieh dengan Mc Donald Samurai Burger.


Double Down nieh sedap. Sebagai peminat tegar ayam op kos laa aku cakap sedapkan. Dengan cheesy sos dia. Perghh wa cakap lu.

Tapi lepas rasa Samurai Burger nieh. Aku rasa Samurai nieh lagi best. 

Samurai lagi better mengikut tekak aku. Tekak aku bukan tekak kau.

Tetiba cite pasal burger pulak. Nampak tak lari topik di situ. Maafkan saya. Saya pasal makan nieh eksited dia gila sikit. Bukan sikit. Banyak rasanya. Hoho.

Dah siap makan, apa lagi. Balik laa kan. Sekarang aku rasa aku ada hobby baru laa. Hobby snap pic meroyan dalam kereta.


Ok. Abis dah sehari suntuk attend #ChurpOut2012. Kat bawah nieh aku tunjuk apa hasil yang aku dapat dengan meng-kopak-kan poket sendiri.

Preloved items Maria Elena. Hoodie, Necklace and Ring. RM 11

Toujours Skin - Pure Collagen Dust yang Hanis Zalikha jual. RM 160

Shawl from aku-lupa-nama-butik. RM 23

Barang barang Daiso. RM 40.

Total : RM 234 tak termasuk melantak. Dah laa. Aku tak mampu menaip dah. Rasa  nak pengsan tengok total amount tuh. Cukuplah.

Till then,

Bubbye.

No comments: