Day 8 – A picture of your favourite memory

Assalamualaikum,


Task nieh mintak satu je pic buat aku yang degil nak letak berkeping keping pic. Eh lantak laa. (dasar degil) Haha


Seperti yang tertera di tiket itu, aku dengan Yuyu (my BFF si tikam belakang kata stalker kami) tengok Lawak Ke Der??? Season 2 semalam. Gagah laa si Yuyu tuh dari Pekan ke KL semata mata demi nak tengok benda alah nieh. Actually aku tak berapa layan benda alah nieh because sometimes lawak deme nieh macam memalukan diri sendiri pun ada aku tengok. Aku yang gedik nieh tak berapa gemar lawak jenis begitu.

Yuyu siap pesan kat aku sebelum show start,

"Kau jangan tak gelak pulak bila dia orang buat lawak"

Tapiiii Lawak Ke Der??? Season 2 nieh memang lain ! Best gilaa kot. Berbaloi laa aku hadiahkan Yuyu tiket nieh as her so belated bufday present. Memang belated sangat kalau dah bufday bulan enam tapi bulan sembilan baru aku nak bagi bufday present. Eh, syukur kau dapat gak present daripada habuk pun tade kan. Haha

muka gembira macam laa snap pic ngan real Jozan. Tuh banner je weyh !

Lawak ke Der??? kali nieh still ada Boboi, Jozan, Harith Iskander and Nabil as the comedians. I dont know about Lawak ke Der?? yang first punya sebab aku tak tengok pun but yang this new one memang best. For those yang nak release tensi, tensi korang memang akan hilang terbang melayang terburai sekali dengan hilai tawa korang. Believe me.

Kalau tanya aku pasal lawak sape paling ohsem, aku akan pilih Harith Iskander. Stand up comedy dia memang buat aku gelak sakan. Sangat real macam tengah cerita dengan member member je gaya dia buat lawak. Tetiba nak minat Harith Iskander. Haha

Show nieh pukul 3 petang tapi tengah hari kitorang dah keluar rumah sebab nak lunch dulu.


First time aku jejak Coffee Box kat Seri Gombak nieh. Saja nak try kot best kan.

Lunch for the day - Aku

Lunch for the day - Yuyu

So far ok laa Coffee Box nieh. Tempat best. Makanan not bad. Service ok. Kalau nak lepak petang petang sembang dengan member, aku rekemen tempat nieh kat korang.

Coffee Box, Seri Gombak.

Abis tengok Lawak Ke Der??? dalam pukul 7 tuh, kitorang terus rush ke Pekeliling sebab Yuyu nak balik Pekan dah. Disebabkan pekeliling super ohsem tade parking so aku biarkan yuyu pergi cari tiket sorang sorang sementara aku ...................

Duduk dalam kereta sambil ...............................


Layan Boboiboy. Haha

Kami 
 

Ok Yuyu, hope kau happy dengan hadiah bufday lambat gila babeng nieh. Kau bernasib baik sebab aku nieh pemalas so hadiah kau yang sebenar terpaksa aku tukar dengan tiket show nieh. Haha

Till then,

Bubbye.

No comments: