Day 15 – A TV show you’re currently addicted to.

Assalamualaikum,

TV show dengan TV drama sama je kan. Baik kau cakap sama !

Sekarang nieh tengah demam Adam Hawa kat Astro Mustika HD. Sape tak tengok memang pelik laa aku rasa. Kalau yang tak subscribe Mustika pakej tuh pown mesti g tengok online. Macam laa aku tatau. Haha

Sebagai peminat tegar novel, memang pelik laa kalau aku kata aku tak baca lagi novel Adam Hawa nieh kan.Aku beli novel nieh dah bertahun rasanya. Bila baca novel nieh dulu aku tak expect langsung yang Aaron Aziz akan jadi Adam tuh. Aku dok laa bayang Adam tuh macam Don Juan, tall-dark-handsome. Yelaa. Author dia sendiri describe Adam tuh macam tuh kan.

Kat rumah aku semua dok layan cite nieh. Memang addicted laa. Siap rakam kat PVR lagi. Adik aku yang kecik sekali tuh, tiap kali nampak Adam mesti dia jerit "Bibi ! Bibi !" Oh, bibi tuh means baby ek. Bukan bibik. Korang jangan misunderstanding lak. Haha

Kecik kecik lagi dah gatal dak sorang nieh. Aaron Aziz kau boleh panggil baby. Sumpah over !

Sumber : sini
Adam & Hawa
Astro Mustika HD 
Isnin - Khamis
10 malam

Aku cuma nak cakap yang Aaron Aziz sangat hensem kat dalam cite nieh.

Till then,

Bubbye !

No comments: