Day 4 – Your favorite photograph of your best friend.

Assalamualaikum,

Bestfriends are someone yang ada dengan kita tak kesah laa up hill or down hell. Dats for me laa. Bestfriends jugak tak semestinya sentiasa ada dengan kita 24/7 because bestfriends kau tuh pun ada life dia sendiri, ada family, ada kekasih hati, ada kawan kawan lain selain daripada kau. Akan tetapi (tiba tiba keluar ayat skema) bestfriends sentiasa ada bila kau need them.

Nieh the latest pic aku snap dengan my family geds about two weeks ago.

from left : Aku, Akak, Makcik

Act besfriends aku tade laa dua makhluk nieh je. Ada je lagi tapi dah dua manusia nieh yang latest aku jumpa so aku post yang latest nieh je laa ek. Buddy buddy yang lain please jangan jeles. Len kali bila aku ajak jumpa jangan busy. Kan dah tade pic korang. Hahahahaha (gelak syaiton nir rojim)

Kami gather nieh pown kejap je sebab si Makcik rush nak balik Uitm Seri Iskandar. Dalam rush rush tuh sempat gak laa aku dengan Akak plan buat surprise bufday party (party laa sangat !) kat Makcik kesayangan kitorang nieh.

My Akak.

Sorry laa Makcik, pic kau sikit sangat so aku taley nak buat macam Akak nieh. Hahaha.

Aku fail sebenarnya bab surprise surprise nieh and tak bape gemar sangat but demi member kan (rolling eyes) sanggup aku membodohkan diri bak kata Akak.

Nasib baik surprise berjalan dengan baik even though kucar kacir di permulaannya. Haha. Biasalahkan. Mana ada benda yang smooth and silky bila first time buat.

Us with the cake. Yeah !

Ada video kami nyanyi nyanyi kat tengah taman Lake Garden nieh tapi disebabkan ada adegan comel aku bersama cameraman dan aku malas dan edit maka aku peram sorang je video tuh. Nasib laa kan. Penah pulak aku rajin. Hahahahaha

Happy Belated Birthday Ged ! May Allah's bless always be with you. Study leklok, dapat Dean's List every sems so nanti kerja best best boleh tanggung hidup aku pulak. Hahahaha


Bufday Makcik nieh hari Jumaat, 14 Sept, but kami yang gamble telah melupakan bufday beliau dan langsung tak wish on that date. Puas laa si Makcik bagi hint kunun kunun nak suruh kami wish gak but kami buat bangang je. Kesian kau Makcik. Haha. Al-hasil Makcik merajuk, call tak angkat, mesej tak reply. Puas hati. Dats why surprise agak kucar kacir sebab time nieh dia still merajuk.


Aku dengan Akak call, mesej, haram dia ignore je tapi bila pakcik sorang nieh mesej, laju dia reply siap mintak hadiah ! Amboii kau. Aku dengan Akak berangin je time dapat tau mesej pakcik nieh dia reply. Grrr. Kau memang saja nak cari kawan baik baru kan Makcik ! Hahaha.

Overall, kalian memang kawan terbaik. Even my buddies yang pic tade dalam nieh pun tetap terbaik. Kawan kawan aku memang sume ohsem laa sebab kalau tak ohsem, korang takkan jadi kawan aku. Hahahaha. Aku dah start perasaan. Baik aku stop kat sini.

Till then,

Bubbye !


No comments: