#ChurpOut2012 Part 2 : Games

Assalamualaikum,

Nieh akibat nak menang #CelcomNote2 punya pasal so aku cepat cepat buat part two nieh. Kalau tak memang harapan laa aku nak buat part two secepat ini. Paling awal aku buat pun mungkin minggu depan. Paling lambat.? Tahun depan ! Haha

Kenapa aku gila meroyan sangat nak Samsung Galaxy Note 2.??

Sebab lepas aku tengok demo and pegang sendiri Note 2 tuh, aku rasa dia sesuai dengan aku. Macam dia tercipta khas untuk aku laa. Over.? Eh, suka hati laa ! Haha.

Kau bayangkan ek, aku nieh suka berjalan and try something new. So bila time aku snap snap pic untuk mengabadikan kenangan terindah aku tuh, kadang kadang bila balik rumah nak review balik kat blog mesti aku lupa. Eh, gambar nieh tadi snap kat mana ek.? Haa sudah. Terbantut dah semangat aku nak update blog sebab lupa punya pasal. Tapi dengan Samsung Galaxy Note 2, every pic yang aku snap, aku bole conteng conteng kat belakang pic tuh, like caption laa, so that aku tak laa lupa lagi. Aku nieh kan mak nenek sikit. Sokmo lupa. Huu.

Itu baru salah satu yang best pasal Note 2. Overall aku really need Note 2 sebab dia macam buku nota dan handphone in one device. Senang, mudah dan pantas untuk aku yang pelupa, lalai dan khilaf. See, macam mana laa aku tak kata aku dan Note 2 nieh memang ditakdirkan bersama. Haha

Bertambah tambah best kalau dapat Note 2 as my bufday prezen. Wink wink

Ok, cukup pasal Note 2. Jom sambung cerita pasal #ChurpOut2012. As aku dah mention last entry, event nieh ada indoor and outdoor kan. Yang indoor aku dah cite so now aku nak story yang outdoor pulak.

Nampak tak adik aku tunjuk kad redemption tuh.?

Diaorang bagi card nieh masa register. Kau kena dapatkan 5 cop dekat 5 stesen games and lepas tuh kau boleh redeem satu hadiah ! Ohsem bukan.? Sapa tanak hadiah free. Kau takat main games je pulak tuh. Tapi jangan ingat dia senang senang je nak bagi kau hadiah. 5 games tuh mencabar kau tau.

First game

Aku lupa nama games nieh apa. Haha. Sorry laa. See. Kan aku dah kata yang aku nieh pelupa. Kalau ada Note 2 mesti aku boleh tulis kat gambar apa nama games nieh. Gimme Samsung Galaxy Note 2 plisshhh *insert cute face*

Nieh pulak second game

Korang kena masukkan bola dalam lubang yang last skali tuh. Susah ok. Bola tuh golek golek terus jatuh. Bengang pulak aku. Huh !

Third game

Dulu selalu tengok kat Istana Takashi je main electric rod nieh. Then mesti marah marah contestant sebab tak lepas. Sekali aku main, amek kau. Gigil ok ! and yeah, aku pun tak lepas main game nieh. Sila gelakkan aku sekarang.

Forth game

Game nieh sama je macam gamekat funfair. Comel je aku rasa. Haha

Last game

Mesti korang curious game nieh macam mana kan. Haa. Kau tengok bawah nieh



Abaikan muka berlagak pakcik tuh. Berlagak lebih. Bape saat je dah tergolek. Tak mampu nak bertahan duduk atas bull tuh. Haha

 Done with 5 games ! Yeah !

Kalau dah dapat 5 cop nieh, dah boleh dah redeem hadiah tapi kalau kau tamak nak Samsung S3, boleh laa try Whatchuwant Dunk and Draw Celcom.

Aku hanya mampu snap pic je. Tak mampu nak main sebab .............................


Mula mula kau kena duduk kat pelantar tuh. Then sorang kawan kau akan baling bola at one point until kau ..............

Jatuh dalam bekas air tuh !

Dan lenjun.

Aku ingat takat basah basah manja je so aku bawak baju spare jelaa. Tak bawak pun seluar. Sekali amek kau, lenjun weyh. Memang tak laa aku nak join. Aku tak rela jalan masuk mall dengan spender basah. Haha

Takpe laa. Dapat pendrive 2GB Churp Churp nieh pown happy dah kan. Haha

Lepas main games, aku try main dart dekat booth Bcard pulak.

 Dan dapatlah sebuku voucher. Sebuku ok ! Aku tatau laa camne nak abiskan tuh.

Time nieh pown dah pukul 6 lebih rasanya. Badan dah penat dok gelak-teriak-gelak main games so kami pun masuk mall balik. Makan, shopping again and again pastuh balik !


Overall aku happy gila join event nieh. Sebagai one of churpers, aku really hope Churp Churp akan buat event nieh as event tahunan. Gempak seyh ! Kompom tiap tiap tahun aku join tanpa jemu !


Selain boleh shopping, do charity and try lucky draw, event event macam nieh pun boleh mengeratkan kasih sayang sebab time event macam nieh laa kau nak jumpa bloggers and churpers lain. Kalau tak kau dok laa jumpa kat alam maya tuh je haa. Mana syok. Jumpa depan depan kan lagi ohsem. Boleh peluk cium apa sume. Eh ! Haha

Overall aku happy gila sehari suntuk tuh. Thanks to Churp Churp sebab organize this ohsem event. Thanks to Nisa sebab nak teman aku. Thanks to Shahir sebab sudi drive, angkat beg, amek gambar and layan ke-gila-an. Terima kasih semua !

Dah macam ucapan pemenang dah aku rasa. Eh, belum menang Samsung Galaxy Note 2 lagi nieh. So to my deary Celcom, please hadiahkan saya Samsung Galaxy Note 2 kerana Note 2 akan lebih ohsem on Celcom sebab coverage Celcom yang meluas and with the best deal ! I like it ! Yeah !

Aku akhiri entry kali ini dengan muka gembira-penat-bahagia kami bertiga.

Till then,

Bubbye !

No comments: