Day 14 – Who are you?

Assalamualaikum,


Nama yang tertera di surat beranak ialah Amira Handayani Binti Tamrin. Dalam Bahasa Arab, Amira membawa maksud Puteri atau Ketua manakala Handayani mengikut Bahasa Jawa adalah Contoh. Maka bila digabungkan Amira Handayani akan membawa maksud Puteri atau Ketua Contoh. Ok, sekarang aku pun nak muntah dengan maksud nama sendiri. Hahaha

Oh just to clarify, parents aku dan keturunan kami takde kena mengena dengan suku kaum Jawa. My mama adalah Indonesian bersuku Batak dan my ayah pula juga Indonesian berbangsa Melayu. Handayani come out sebab parents aku nak initial AH untuk anak pertama mereka.

Gilaa..cita pasal nama je dah dua perenggan. Nampak sangat aku obses dengan nama sendiri..hahaha. Ok, sambung balik. Aku lahir pada 16 Januari 1991. Thats mean umur aku 21 tahun nieh. Still wild and young. Haha. Aku graduan (graduan ke kalau still belom convo.?) Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah dalam course accounting. Now dah bekerja (alhamdulillah) di one of company secretary kat Petaling Jaya.

Oh, aku stay kat Batu Caves for those yang tatau. Anak pertama daripada lima orang adik beradik but my mama selalu treat aku macam aku anak last. Yeyeah ! Haha.

Hobby aku di masa lapang adalah tidur. Heaven ok tidur lama lama bergumal gomol gomol dengan selimut tersayang kat atas katil tapi semenjak aku dah keje nieh memang relationship aku ngan katil agak goyah. Dah macam bercinta jarak jauh je aku rasa kitorang nieh. (background music : Simple Plan - Jet lag) Ok, aku over.

Apa lagi weyh nak cite pasal who am i nieh. Dah laa tuh ek. Aku tade idea laa. Nak nak lagi kat PJ nieh tengah hujan guruh berdentum dentam kau. Sedap gila kalau dapat tidur =_=

Till then,

Bubbye !

No comments: