Day 9 – Your current relationship, if single discuss how single life is.

Assalamualaikum,

Baru task ke 9. Alaa. Macam lama lagi je nak abis. Tak pe tak pe. Slow slow mieraa. Nanti abis laa tuh.

My current relationship??

Currently I'm happy single girl ! Yeah !

Discuss how single life is.

Dah macam soalan karangan pulak aku rasa soalan benda alah nieh. Haha.






Aku suka quote nieh sebab memang betul pun apa dia kata. Aku setuju sangat. Bila aku single, aku nampak ala sweetnya orang couple couple nieh. Then bila aku dah couple, mula laa aku kata rindu nak single balik. Dasar manusia tak reti bersyukur !

Tapi seriously aku enjoy hidup single. Being single for about three years sometimes buat aku rasa lonely but then bila dah lama lama benda dah jadi biasa tau. For me, what for kau couple kalau takat nak menyiksa hati je. Ye dak.? Baik laa single nieh haa. Nak buat apa pun tade orang kesah. Apa kau buat, kau tayah nak jaga hati sesiapa. Kau jaga hati kau dan family je sudah. Kan.?

Masalah bila single lama lama nieh, mula laa akan ada mulut mulut jahat yang akan kata kau nieh lesbo laa, pengkid laa, apa laa. Masalah betul orang orang sebegini. Kau jeles ke apa orang single lelama. Cer kau try single setahun dua, mesti kau agree yang single nieh best. Or kau sebenarnya takut kau tak laku. Ooppss. Ok, aku dah teremosi tetiba. Hakhakhak.

Disebabkan aku dah terlebih selesa dengan hidup aku sekarang, aku nak pesan kat sapa sapa yang nak aku, korang tayah laa mintak couple ngan aku. Kau datang jumpa mamayah then meminang aku teros. Ada bran.? Hahaha

Till then,

Bubbye !

No comments: